اپلیکیشن انحصاری آلفا جهت دریافت رادیوگرافی بیماران

سامانه بایگانی و تبادل تصویر معروف به سیستم PACS عبارتست از شبکه یا سیستم الکترونیکی بایگانی و تبادل تصاویر پزشکی. جدیدترین نوع از این سیستم انتقال تصویر بیماران به صورتی است که پزشکان/دندانپزشکان محترم بتوانند تصویر سی تی اسکن، رادیولوژی/فوتوگرافی بیماران خود را به محض تهیه شدن در کلینیک مورد نظر، بر روی موبایل، تبلت یا کامپیوتر خود دریافت کنند. 

بدین منظور کلینیک تخصصی رادیولوژی دهان، فک و صورت آلفا، اقدام به راه اندازی سیستم PACS اختصاصی خود نموده است و در این راستا اولین کلینیک رادیولوژی استان می باشد که از این سیستم پیشرفته بهره مند است. 

لذا همکاران گرامی می توانند با نصب اپلیکیشن رادیولوژی آلفا که در دو نسخه Android و IOS طراحی شده است تصاویر تهیه شده در این کلینیک را به محض تهیه شدن بر روی موبایل یا تبلت خود دریافت نمایند.  

 

مزاياي استفاده از سیستم PACS:

 

1-  دريافت آني تصاوير تهيه شده از بيماران

2-  استقاده از آرشيو دائمي تصاوير بيماران 

3-  استفاده از كيفيت ديجيتال تصاوير

4-  كمك به حفظ محيط زيست

5-  كاهش فضاي آرشيو فيلم بيماران در مطب

 

بدیهی است حذف فیلم رادیولوژی فقط در صورت تقاضای همکاران محترم دندانپزشک انجام خواهد گرفت. در غیر اینصورت کلیه تصاویر علاوه بر ارسال از طریق اپلیکیشن، بر روی کلیشه رادیوگرافی نیز  ارسال خواهد شد.

استفاده از اپلیکیشن رادیولوژی آلفا رایگان می باشد. در صورت درخواست جهت حذف کلیشه رادیوگرافی، هزینه مربوط به فیلم و پاکت از هزینه دریافتی از بیماران محترم کسر می گردد و بیماران محترم از مزیت کاهش هزینه های خود نیز بهره خواهند برد.  

جهت نصب اپلیکیشن، لطفا نام و نام خانوادگی و مدل گوشی یا تبلت خود (و یا سیستم عامل گوشی یا تبلت) را به شماره تلفن 09197451725 پیامک کنید تا جهت نصب راهنمایی شوید.